fredag 2 oktober 2009

Jag tecknar också!


Jag har helt glömt bort att nämna att jag tecknar och målar lite grann också. Mest gillar jag akvarell. Eftersom jag är så otålig och vill ha färdigt mina projekt helst samma dag som jag påbörjar dom, är mina favoriter födelsedagskort till mina nära och kära. Nedan är mest sådana jag tecknat till min pojkvän, kunde fota dem eftersom dom inte lämnat huset. Resten av mina kort hittas nog i mina vänners byrålådor. Ett hemmagjort kort är ju det mest uppskattade man kan få, tycker jag sälv.







Nedan är "Krya-på-dej-kort" vilka var ett projekt som skulle bli upptryckta kort. Projektet stagnerade dock och blev aldrig av. Nu ligger dom och väntar på att bli sända till någon som känner sig krasslig och vill bli uppiggad.



Detta är telefonkameran jag fotar med, därför det blir lite krasslig kvalitet. Men den matchar iallafall min mössa. :)

So long,
Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar