torsdag 14 januari 2010

Arabias barnporslin.


Retki, Arabia

När man samlar på någonting, då ska det vara lite småknepigt att få tag i. Annars blir det för lätt. Så tänkte jag när jag bestämde mig för att börja samla på Arabias underbara barnporslin. Dyra som sjutton är dom, men samlar man så samlar man. Här har jag satt ihop några bilder på vad jag hittills lyckats få tag i. Servicerna behöver fortfarande kompletetteras, men det är det som är grejen med samlandet.



Satuprinsessa


cirkuspupu



Jag har även några till udda tallrikar och pågående projekt, men dom får ni se lite senare när jag kompletterat några delar till dom. Sakta men säkert som det heter! :)

Ha det fint.
Mia

3 kommentarer:

  1. oh cirkuspupu var ju helt underbar!

    SvaraRadera
  2. De längst ner känner jag igen från min egen barndom. Tror faktiskt att de finns kvar i sommarstugan.

    SvaraRadera
  3. Oj, vilka fina! Tallrikarna med cirkuskaninerna är helt fantastiska!

    SvaraRadera